Досвід роботи



Всім привіт!
Мене звати Ємельяненко Наталія Сергіївна. Я вчитель німецької мови Коростишівської гуманітарної гімназії №5 ім.Т.Г.Шевченка.Маю вищу кваліфікаційну категорію.Моя робота складна та відповідальна,але цікава.
   Ось уже майже 20 років я працюю в школі,керуючись таким життєвим принципом:"Не кажи світові,що ти хочеш зробити,а покажи,як ти це робиш."Роки праці були різними:часи пошуків і роздумів,відкриттів та перемог.
     В чому,на Вашу думку,полягають завдання сучасної української школи?Як Ви реалізуєте ці завдання у своїй практичній діяльності?
     Сучасне життя ставить перед педагогом великі вимоги.Це передати підростаючому поколінню глибокі та міцні знання,формувати навички застосування їх на практиці,розвивати свідомість.
  Саме тому проблемна тема,над якою я працюю " Формування здоров’язбережувальної компетентності  на уроках німецької мови"створює велику кількість можливостей для урізноманітнення та інтенсифікації навчального процесу. Використання таких технологій на уроках сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів,спонукає проявити активність та креативність,підвищує мотивацію до вивчення мови.
    На своїх уроках я використовую також інші форми роботи: групова робота,метод проектів,уроки-диспути,метод "Мікрофон",ігрові технології та багато ін.
Що,на Вашу думку,означає для вчителя мати активну життєву позицію?
     Я намагаюся бути інтерактивним педагогом. Я є учасником районних та обласних семінарів, член творчої групи вчителів нім.мови в області, керівник гуртка "Fans der deutschen Sprache", була керівником методичного об'єднання вчителів ІМ в гімназії, учасник різних воркшопів, учасник програми eTwinning. Маю розробки уроків у фаховому журналі, на методичному порталі та в учительському журналі-онлайн, автор посібника " Цікавий та корисний матеріал до уроків німецької мови". Нагороджена багатьма сертифікатами,грамотою районної ради та  грамотою управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації,
   Думаю, що проблема над якою я працюю, є актуальною. Головне-цікавою для учнів. Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності. Я вважаю, результативний той урок, на якому підтримується робочий ритм та певний психологічний режим. Тому, нестандартність- це не самоціль, а лише засіб для досягнення стійкого результату.
   Перевіривши на практиці, ефективність нових технологій та нестандартних форм роботи, переконалася, що найкращих результатів можна досягти шляхом гармонійного поєднання нового і традиційного. І я думаю, що мені і моїм учням все вдасться.
Учитель реалізується у своїх учнях. Якими досягненнями своїх учнів Ви можете поділитися?
Мої учні прагнуть відповідати вимогам сучасності.Беруть активну участь у предметних тижнях,у шкільних,районних та обласних олімпіадах,є учасниками Всеукраїнського конкурсу "Орлятко".В позаурочний час відвідують гурток німецької мови"Fans der deutschen Sprache"та є учасниками програми eTwinning.
eTwinning – це потужний стимул для вивчення іноземних мов і покращення рівня використання ІТ-технологій.А ще програма eTwinning – це чудова можливість реалізувати креативний підхід у навчанні і нагадати вчителям та учням, що навчатися й навчати – не лише потрібно, але й цікаво!
Багато проектів зроблено,багато друзів маємо.За один із проектів (проект "Winterprojekt")отримали національний знак якості. Диплом.Сертифікати. Призи.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ваші думки,будь ласка!